Po co wy tu nawijacie o jakichś kolejkach? Po co ładować dźwięki do kolejki i odtwarzać je osobno, skoro BASS potrafi odtwarzać wiele dźwięków równocześnie? Właśnie po to użyłem BASSa, najpierw w tlenowej wtyczce, później w tej dla wtw (którą kontynuuje Adrian). Jak chcecie tworzyć kolejkę dźwięków, użyjcie lepiej PlaySound(), który nie wymaga dodatkowych dll-ek, bo jest częścią WinAPI. W dodatku ma możliwość sprawdzenia, czy coś już się nie odgrywa przypadkiem. Kolejki to bzdura, bo dźwięki będą odtwarzały się "po fakcie", z opóźnieniem. Tlen standardowo wykorzystywał PlaySound(), co było o tyle irytujące, że np. gdy dwie sieci logowały się niemal równocześnie, to dźwięk pierwszej z nich był wyciszany, bo zaczynał się odgrywać nowy dźwięk (dało się zrobić kolejkę, ale jak już napisałem: byłaby to straszna bzdura).
Priorytety miały mieć na celu wyeliminowanie takich sytuacji, kiedy kilka różnych eventów dotyczy tak na prawdę jednego zdarzenia. O ile mnie pamięć nie myli, pojawienie się kogoś wywoływało event "tray_notify" (bo wyświetlało się okienko powiadomienia o stanie) i "contact_appeared" (bo ktoś się pojawił) - w tym momencie ważniejsze jest pojawienie się kogoś, więc tray_notify byłoby olewane. Szczerze mówiąc nie zainstalowałem tej wtyczki (bo wtw/windowsa używam sporadycznie, a moja wersja mi wystarczała), ale jeśli poza dodaniem GUI i kompilacją pod x64 w mechanizmie nic się nie zmieniło (a na to wygląda), to nadal musi być daleko od doskonałości.