Autor Wątek: [Sounds] - dźwięki w WTW  (Przeczytany 200234 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dimension

Re: [Sounds] - dźwięki w WTW
« Odpowiedź #60 dnia: Maj 12, 2009, 12:53:21 pm »

Offline adrian_007

  • Moderator
  • Starszyzna
  • *
    • WTW PLUGINS
Re: [Sounds] - dźwięki w WTW
« Odpowiedź #61 dnia: Maj 12, 2009, 12:58:00 pm »
jak widzisz innym dziala na xp, dziala na win7, mi dziala na viscie - musisz miec cos namieszane w systemie najprawdopodobniej.

Offline Dimension

Re: [Sounds] - dźwięki w WTW
« Odpowiedź #62 dnia: Maj 12, 2009, 13:00:31 pm »
System jest dopiero co zainstalowany. Także to nie jest wina bass.dll, bo mam w róznych katalogach i wersję z twojej strony i wersje, która używa wtyczka w Tlenie.

Re: [Sounds] - dźwięki w WTW
« Odpowiedź #63 dnia: Maj 12, 2009, 13:06:16 pm »
hmm... ja bym sie nie sugerowal raczej tym programem, gdyz u mnie wyswietla cos takiego:


mimo to ze posiadam bass.dll wyswietla blad oraz zauwaz ze nie posiadam dllek z ktorymi Ty masz problem a mi bledu nie wyswietla

ogolnie rzecz biorac, jakis dziwny przypadek :]

<joke>
moze wtyka nie jest kompatybilna z sp3, bo na sp2 dziala :P
</joke>
« Ostatnia zmiana: Maj 12, 2009, 13:11:49 pm wysłana przez unkn0wn »
brak ogonków? alt mi wypadł

Offline Dimension

Re: [Sounds] - dźwięki w WTW
« Odpowiedź #64 dnia: Maj 12, 2009, 13:20:18 pm »
Sprawdziłem na innym komputerze z Windowsem XP SP2, IE7 - nie działa.

Re: [Sounds] - dźwięki w WTW
« Odpowiedź #65 dnia: Maj 12, 2009, 13:26:54 pm »
to musimy czekac, az ktos inny sie wypowie, bo albo moj komputer to fenomen, albo Ty masz pecha :P:P



poza tym mala propozycja:
adrian - daloby sie zrobic, aby klikajac na 'wycisz/wlacz' powiadomienie w trayu bylo na odwrot? w sensie aby ostatnie dzialnie bylo pokazywane w trayu na dole, a poprzednie lecialo by do gory?
brak ogonków? alt mi wypadł

Offline Dimension

Re: [Sounds] - dźwięki w WTW
« Odpowiedź #66 dnia: Maj 12, 2009, 13:29:57 pm »
No to chyba jednak jest coś z wtyczką, bo nie sądzę, bym miał tak wyjątkowego pecha i coś z kilkoma kompami w domu i garażu, bo na żadnym nie działa. Różne SP, rózne wersje WTW, moje WTW i czyste WTW..

Po lewej stronie czyste WTW, po prawej moje WTW:



-.-'

Nawet starsze wersje wtyczki sprawdzałem... -.-'

Albo to raczej Wy macie wyjątkowe szczęście.
« Ostatnia zmiana: Maj 12, 2009, 13:31:48 pm wysłana przez Dimension »

Offline adrian_007

  • Moderator
  • Starszyzna
  • *
    • WTW PLUGINS
Re: [Sounds] - dźwięki w WTW
« Odpowiedź #67 dnia: Maj 12, 2009, 14:02:58 pm »
adrian - daloby sie zrobic, aby klikajac na 'wycisz/wlacz' powiadomienie w trayu bylo na odwrot? w sensie aby ostatnie dzialnie bylo pokazywane w trayu na dole, a poprzednie lecialo by do gory?

notify obsluguje core.

//edyta
potwierdzone, nie dziala na xp sp3 (sprawdzilem na wirtualnej maszynie - chociaz nie mam pojecia dlaczego nie dziala)
do weekendu powinno byc zrobione z paroma innymi ficzerami :>

aha, jakakolwiek wersja pluga dziala, czy kazdy ma tak?
« Ostatnia zmiana: Maj 12, 2009, 14:14:19 pm wysłana przez adrian_007 »

Re: [Sounds] - dźwięki w WTW
« Odpowiedź #68 dnia: Maj 12, 2009, 14:25:00 pm »
potwierdzone, nie dziala na xp sp3
Nie potwierdzam. U mnie bangla bez problemu na XP Pro SP 3 i XP Home SP3 - oba systemy ze wszystkimi aktualizacjami i .NET 3.5.

E: Aha, WTW najnowsza beta, nightly nie bardzo mam czas teraz sprawdzić.
« Ostatnia zmiana: Maj 12, 2009, 14:35:10 pm wysłana przez buttie »

Offline adrian_007

  • Moderator
  • Starszyzna
  • *
    • WTW PLUGINS
Re: [Sounds] - dźwięki w WTW
« Odpowiedź #69 dnia: Maj 12, 2009, 16:02:30 pm »
na nowej instalacji xp sp3 nie smiga, mozliwe, ze brakuje jakiejs aktualizacji hmm :?

Re: [Sounds] - dźwięki w WTW
« Odpowiedź #70 dnia: Maj 12, 2009, 17:02:17 pm »
Microsoft Visual C++ 200x Redistributable?

W pracy dzisiaj stawiałem Home SP3, niestety zdążyłem je już spatchować, ale oprócz tego jest zupełnie czysty.
Jutro potestuje.

Offline Dimension

Re: [Sounds] - dźwięki w WTW
« Odpowiedź #71 dnia: Maj 12, 2009, 17:14:51 pm »
Microsoft Visual C++ 200x Redistributable?

W pracy dzisiaj stawiałem Home SP3, niestety zdążyłem je już spatchować, ale oprócz tego jest zupełnie czysty.
Jutro potestuje.
No i o to właśnie chodziło..
Teraz działa.
Proszę o uaktualnienie informacji w pliku install.txt..

Offline adrian_007

  • Moderator
  • Starszyzna
  • *
    • WTW PLUGINS
Re: [Sounds] - dźwięki w WTW
« Odpowiedź #72 dnia: Maj 12, 2009, 17:29:29 pm »
a kaw mowil, ze je dorzuca...

Offline Kaworu

  • Ryszard
  • Szlachta
  • *
  • Twój Koszmar Senny
    • k2t.eu
Re: [Sounds] - dźwięki w WTW
« Odpowiedź #73 dnia: Maj 12, 2009, 17:50:47 pm »
Kaw mówił, że VC 2008 (BEZ SP) jest z instalatorem. No i jest, czego dowodem jest to, ze WTW działa ;P

Offline adrian_007

  • Moderator
  • Starszyzna
  • *
    • WTW PLUGINS
Re: [Sounds] - dźwięki w WTW
« Odpowiedź #74 dnia: Maj 12, 2009, 18:07:12 pm »
to dorzuc jeszcze z sp :P poza tym, to czemu sp nie uzywasz? ^^

Offline Kaworu

  • Ryszard
  • Szlachta
  • *
  • Twój Koszmar Senny
    • k2t.eu
Re: [Sounds] - dźwięki w WTW
« Odpowiedź #75 dnia: Maj 12, 2009, 18:23:47 pm »
Nie chciało mi się jak dotąd dodawać jednego makra dow szystkich projektów, a trzeba to zrobić aby kompilator linkował się do sp ;P

Offline Dimension

Re: [Sounds] - dźwięki w WTW
« Odpowiedź #76 dnia: Maj 12, 2009, 18:31:52 pm »
Nastawiłem sobie na "Pojawienie sie kontaktu" windowsowy ding.wav i..podczas logowania do sieci plik ten jest odtwarzany chyba tyle razy, ile kontaktów jest dostępnych, a plik, który nastawiłem na "Zalogowalismy sie do sieci", nie jest w ogole odtwarzany..

Offline adrian_007

  • Moderator
  • Starszyzna
  • *
    • WTW PLUGINS
Re: [Sounds] - dźwięki w WTW
« Odpowiedź #77 dnia: Maj 12, 2009, 19:12:31 pm »
taa, to jest ten pain in the ass, ze dzwiek jest odgrywany dla kazdego kontaktu
ogolnie mialem zebrac swoje smuty nt eventow dla dzwiekow i wyslac pmke do kawa z nadzieja na ich uwzglednienie, lecz jak na razie nie mam na to specjalnie czasu (a i ochoty tez nie koniecznie - moj projekt bardziej mnie absorbuje) :P

Offline Dziaddu

  • Młodzież
  • **
Re: [Sounds] - dźwięki w WTW
« Odpowiedź #78 dnia: Maj 12, 2009, 19:48:53 pm »
Eventy są ok, tylko po raz kolejny za bardzo opierasz się na moim niedokończonym kodzie, w którym nie zostały rozwiązane pewne sprawy, między innymi właśnie zasady odtwarzania dźwięków. Po zalogowaniu danej sieci trzeba przez jakiś czas (powiedzmy 5 sekund) olewać eventy o stanie kontaktów (tak się robiło np. w Tlenie, żeby nie wyświetlać miliona powiadomień po zalogowaniu). Takich baboli w moim kodzie jest więcej (miały być priorytety dla dźwięków, że gdy odgrywa się dźwięk jednego typu, np. "zalogowano do sieci", to nie są odgrywane inne, o niższym priorytecie, np. "ktoś stał się dostępny", albo gdy dany dźwięk dopiero zaczął się odgrywać, żeby nie zaczynał się następny itp., itd., miałem kilka pomysłów), bo to była wersja "coś już działa i można tego nawet używać, jeśli ma się wystarczająco cierpliwości i przmknie oko na niektóre niedoróbki" ;) Więc tu nie API wina. API wszystkiego za Ciebie nie zrobi. A jeśli komunikator będzie decydował co odtwarzać, a czego nie, to równie dobrze Kaworu mógłby zamiast udostępniać API do dźwięków dopisać PlaySound() w kilku miejscach i wtyczka byłaby niepotrzebna :P Tobie mogą te eventy po zalogowaniu do sieci nie być potrzebne, ale ktoś inny może chcieć je w przyszłości wykorzystać do czegoś innego (chociażby zbierania statystyk - to, że event ma w nazwie "sound" nie znaczy, że nie może być użyty jako źródło informacji z dźwiękami nie powiązanych) i będzie konflikt interesów ;)

Przy okazji (bo pojawiła się taka kwestia w temacie): tlenowa wtyczka korzystała ze starszej wersji Bassa, a nawet dwóch różnych wersji, więc to nie miało prawa działać ;)

Offline adrian_007

  • Moderator
  • Starszyzna
  • *
    • WTW PLUGINS
Re: [Sounds] - dźwięki w WTW
« Odpowiedź #79 dnia: Maj 12, 2009, 20:13:20 pm »
tu nie chodzi o opieranie sie o api, w tej kwestii chcialem napisac do kawa o rozdzielenie eventow, ktore przychodza zaraz po zalogowaniu sie do sieci od tych ktore wystepuja juz po (z tego co pamietam z pisania biblioteki gg, to tam mozna to normalnie zrobic - ale reki sobie uciac nie dam). to rozwiazaloby problem workaround'a na olewanie eventow przez pierwsze x sekund. poza tym taki workaround nie bedzie dobrze dzialac w sytuacji, gdy jedna siec laczy sie 3 sekundy a druga 10 - gdy wtyczka przespi 5 sekund, to cala plejada dzwiekow i tak zostanie odegrana - w tej sytuacji nie jest jasne jakie eventy mozna olac a jakich nie. to wlasnie miala byc jedna z moich sugestii do tego - mam nadzieje, ze teraz rozumiesz o co mi chodzilo, mowiac o api.

//edit
a propo twojego pomyslu z kolejka dzwiekow, to imo mogloby to prowadzic to pewnych problemow przy dluzszych dzwiekach. zalozmy, ze dzwiek na jakis event trwa 3 sekundy, przy czym 20 eventow nastepuje jeden po drugim - jak dla mnie nie ma jednoznacznego rozwiazania problemu. to juz lepiej niech dzwieki sie nachodza, ale nie bedzie przynajmniej powstawal z tego 20 sekundowy mix (w ekstremalnych, acz mozliwych sytuacjach)

i ogolnie skoro juz zaczalem te wywody, to zamiast robic api do dzwiekow, to lepiej je uogolnic do api eventow sieci, zeby nie robic zamieszania.
« Ostatnia zmiana: Maj 12, 2009, 20:20:32 pm wysłana przez adrian_007 »