Ankieta

Na obsłudze przez wtyczkę którego z poniższych playerów zależy Ci najbardziej?

Foobar2000
WinAmp
Windows Media Player
AIMP
jetAudio
Inny (podaj jaki)
Nie chcę w ogóle takiej wtyczki
iTunes
Screamer Radio

Autor Wątek: Plug wyświetlający nazwę aktualnie odtwarzanego utworu jako opis.  (Przeczytany 27327 razy)

0 Użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Pragmatic69

Jak w temacie. Od jakiegoś już czasu chodzi mi po głowie zamysł stworzenia wtyczki, która wyświetla nazwę obecnie granego utworu z odtwarzacza (sam myślałem głównie o WinAmpie) na opisie. Coś na wzór tlenowej wtyczki AutoStatus, czy TuneStatus z AQQ. Niestety, po godzinach ślęczenia, stwierdzam z bólem, że jestem zdecydowanie zbyt "zielony" w kwestii programowania w ogóle. Stąd moje nieśmiałe pytanie:

Czy jeśli np. znalazło by się trochę więcej chętnych na taki plugin, to ktoś bardziej ogarnięty i doświadczony w tym temacie byłby w stanie w wolnej chwili naskrobać takie cudo dla WTW? Wiem, że ta prośba może się wydawać odrobinę bezczelna , za co z góry przepraszam, ale jestem po prostu bezsilny i jednak myślę,że taki bądź co bądź zbędny bajer nie tylko mi, ale i innym także może się spodobać, a jego napisanie nie będzie raczej stanowiło jakiegoś super wielkiego wyzwania dla tutejszych wyjadaczy. ;) Tak przynajmniej myślę...

Na początek więc, tak jak pisałem, wyrażajcie opinie o tym pomyśle.
« Ostatnia zmiana: Lipca 13, 2009, 18:36:45 pm wysłana przez Pragmatic69 »
Wersja WTW: Zawsze najnowsza nightly.

Windows7 Home Premium PL SP1 x64 + IE9 & Opera 12.00 :]

Re: Plug wyświetlający nazwę aktualnie odtwarzanego utworu jako opis.
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 13, 2009, 19:40:58 pm »
hmm... uwazam ze tworzac taka wtyczke nalezy wziac pod uwage, ze nie wszyscy korzystaja z winampa.
dlatego tez nalezaloby zrobic kompatybilnosc z foobarem (ktorego sam osobiscie uzywam i polecam), WMP, Screamer Radio oraz wiele wiele innych.

a komu bedzie sie chcialo takie cos zrobic..... :P