hmm, a jak wylaczysz autopolaczenie z siecia i zrobisz to recznie, to tez?
no dzieki temu wtw od razu po wlaczeniu jest klikalne - reaguje na polecenia bez opoznienia. Po tym jak lacze sie z serwerem, nastepuje lekka przycinka i dalej jest juz ok.
no i mam wrazenie, ze jest roznica pomiedzy Nowe wiadomosci: 1xx, a Nowe wiadomosci: 2
tzn im wiecej zalega wiadomosci, tym dluzszy bedzie zwiech
Post Merge: Listopada 07, 2009, 12:14:04 pm
stan na nightly-20091106-2.exe (najnowsza dostapna na skydrive):
1. WTW z wlaczonym "ustaw stan poczatkowy dla wszystkich sieci" mieli kompa i zrzera proca przy wlaczonych grach.
2. WTW z wylaczonym "ustaw stan poczatkowy dla wszystkich sieci" przy starcie zachowuje sie znacznie zwawiej.
2.a Zaleznie od ilosci nowych nieodebranych wiadomosci (pozdrawiam #wtw@blip =d) po polaczeniu z siecia nastepuje zwis, spowodowany wyswietlaniem sie powiadomienia. Im wiecej tych nowych wiadomosci (zaznaczam, ze mam odznaczone "pokazuj powiadomienia o tresci wiadomosc), tym dluzszego czasu wtw potrzebuje na przemielenie sie
2.b Wykonanie odpowiednich czynnosci w odpowiedniej kolejnosci gwarantuje (przynajmniej u mnie) ze wtw nie bedzie smazyc proca gdy odpalisz sobie gierke.
- 1.Odznaczamy "ustaw stan poczatkowy dla wszystkich sieci"
- 2. uruchamiamy wtw
- 3. zmianiamy status na sieci
jesli zamienisz kolejnoscia pkt 3 z 2 - d*** blada wtw zaczyna smazyc proca, gra sie tnie komp umiera, a ty wciskasz magiczne crt+alt+del by skilowac proces.