Autor Wątek: Gry a wtw - użycie procesora 100%  (Przeczytany 32302 razy)

0 Użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Offline migiel

  • Młodzież
  • **
Re: Gry a wtw - użycie procesora 100%
« Odpowiedź #20 dnia: Listopada 05, 2009, 23:10:58 pm »
49 postów na liczniku, o ciut od wejścia w szeregi "Młodzieży" a tu taki babol w postaci cytowania ostatniego posta w całości ;P
ja jestem tez, troche zboczony przez konnekta - tam np przesyl plikow byl zrobiony wtyczkowo, konferencja zdaje sie, ze chyba tez zreszta ;d
« Ostatnia zmiana: Listopada 06, 2009, 16:40:09 pm wysłana przez zhvir »

Offline Satan

  • Narybek
  • *
  • Mhroczna siła na forum WTW :]
Re: Gry a wtw - użycie procesora 100%
« Odpowiedź #21 dnia: Listopada 06, 2009, 01:17:17 am »
taaa, a później autorzy wtyczek wyparowywali, a wtyczki sypały błędami i nie było komu poprawiać :> dochodziło do tego, że nawet wtyczki między sobą się żarły i trzeba było znać zasady, że jedna wersja wtyczki nie może działać z inną innej, ale jak się znajdzie taką specjalną co działa, to ta znowu z jeszcze inną nie działa - dajcie se spokój...
Autor posta nie odpowiada za uszczerbek na zdrowiu psychicznym czytającego po zapoznaniu się z treścią powyższej wypowiedzi :)
http://www.youtube.com/watch?v=UHODx7Kzf0c

Offline migiel

  • Młodzież
  • **
Re: Gry a wtw - użycie procesora 100%
« Odpowiedź #22 dnia: Listopada 06, 2009, 01:43:46 am »
konekt wymarl nie dlatego ze wtyczkarze odeszli tylko glowny producent :]

a poza tym to nie spotkalem sie z przypadkami niekompatybilnych wtyczke w konnekcie :o


A wszystko to mowie dlatego, bo wydawalo mi sie ze celem wtw jest pozostac malutkim i skromniutkim, a wtyczki zrobia reszte ;p

Offline addqu

  • Narybek
  • *
Re: Gry a wtw - użycie procesora 100%
« Odpowiedź #23 dnia: Listopada 06, 2009, 06:32:09 am »
Sprawdzic ostatnia nightly czy się poprawiło;
Nie, dalej 100%.

Offline Kaworu

  • Ryszard
  • Szlachta
  • *
  • Twój Koszmar Senny
    • k2t.eu
Re: Gry a wtw - użycie procesora 100%
« Odpowiedź #24 dnia: Listopada 06, 2009, 09:19:09 am »
Ale jesteście świadomi tego, że ten core ma zwierać potrzebne rzeczy, które w razie czego moga zostać odłączone/zastąpione czymś innym z wtyczki? Moim planem nigdy nie było robienie czegoś skłądającego sie z samych wtyczekjak konnekt czy miranda. ;p

Offline malcom

  • Młodzież
  • **
    • http://malcom.pl
Re: Gry a wtw - użycie procesora 100%
« Odpowiedź #25 dnia: Listopada 06, 2009, 10:55:34 am »
Ale za to jest to moim planem w xime, z malymi modyfikacjami ;p

Podobnie jak miranda, ale troche bardziej liberalnie, aby podstawowa funkcjonalnosc i funkcje byly w core tworzac z niego maly pseudo framework, by prawie wiekszosc, czyli cala reszta i wiecej bylo mozna dodac bez problemow przez wtyczki.
« Ostatnia zmiana: Listopada 06, 2009, 11:00:30 am wysłana przez malcom »
malcom.pl | xime - moj im;p

Offline wujek_bogdan

  • Młodzież
  • **
Re: Gry a wtw - użycie procesora 100%
« Odpowiedź #26 dnia: Listopada 06, 2009, 11:27:04 am »
btw, jak tam prace nad xime? na blogu od dawna cisza.

Offline Kaworu

  • Ryszard
  • Szlachta
  • *
  • Twój Koszmar Senny
    • k2t.eu
Re: Gry a wtw - użycie procesora 100%
« Odpowiedź #27 dnia: Listopada 06, 2009, 12:02:35 pm »
Kurcze, sprawdziłem HL2, Portal, Unreal @Win7 i nic ;P

Offline wujek_bogdan

  • Młodzież
  • **
Re: Gry a wtw - użycie procesora 100%
« Odpowiedź #28 dnia: Listopada 06, 2009, 12:17:59 pm »
u mnie problem też występował, ale nie umiem go powtórzyć. po prostu czasem zaczyna strasznie zamulać. tak jak wspominałem, pojawiał się w icewind dale 2. gram w okienku, i czasami gdy opuszczałem okno gry, żeby sprawdzić wiadomość na wtw to zaczynało zmulać.
ale np. w world of goo ani raz mi się to nie zdarzyło.

Offline migiel

  • Młodzież
  • **
Re: Gry a wtw - użycie procesora 100%
« Odpowiedź #29 dnia: Listopada 06, 2009, 12:46:11 pm »
Ale jesteście świadomi tego, że ten core ma zwierać potrzebne rzeczy, które w razie czego moga zostać odłączone/zastąpione czymś innym z wtyczki? Moim planem nigdy nie było robienie czegoś skłądającego sie z samych wtyczekjak konnekt czy miranda. ;p
mnie sie poprostu nie podobaja te nowe powiadomienia, bynajmniej nie dlatego, ze sa brzydkie. U mnie zamulaja wtw. Uruchamiam kompa, wtw startuje przy pokazaniu sie pulpitu (wrzucony skrot w autostart) i wyskakuje powiadomienie o nowych wiadomosciach. Tylko, ze przez pierwsza minute jest ono czarne i nie reaguje kompletnie na nic. Po odczekaniu powiadominie zmienia sie na normalne, ale pozostaje jeszcze przez jakis czas nieklikalne.

Zreszta nie klikalnosc powiadomienia jest czysm powszechnym u mnie - komp musi przemielic i dopiero po jakims czasie stwierdza ze moze pokazac okno rozmowy.

Tak mam archaiczny sprzet (512ramu, duron 750mghz), ale do tej pory wtw bylo zwawe.

Offline Kaworu

  • Ryszard
  • Szlachta
  • *
  • Twój Koszmar Senny
    • k2t.eu
Re: Gry a wtw - użycie procesora 100%
« Odpowiedź #30 dnia: Listopada 06, 2009, 13:14:19 pm »
[...]

Tak mam archaiczny sprzet (512ramu, duron 750mghz), ale do tej pory wtw bylo zwawe.
Smells like bug to me. Bo pare osob zgłaszało takie zachowanie (zdaje sie na XP), tylko nikt w zasadzie nie ustalił od czego to zależy.

Offline Kaworu

  • Ryszard
  • Szlachta
  • *
  • Twój Koszmar Senny
    • k2t.eu
Re: Gry a wtw - użycie procesora 100%
« Odpowiedź #31 dnia: Listopada 06, 2009, 13:53:34 pm »
A teraz spawdzałem portal i HL2 na XP,i tez nic dziwnego się nie dzieje. Kto dojdzie do tego od czego to zalezy dostanie cukierka ;P

PS.: Sprawdzić dzisiejsza nightly.
« Ostatnia zmiana: Listopada 06, 2009, 14:16:53 pm wysłana przez Kaworu »

Offline refresh

  • Grammarnazi
  • Global Moderator
  • Starszyzna
  • *
  • Ciasteczkowy Potwór :3
Re: Gry a wtw - użycie procesora 100%
« Odpowiedź #32 dnia: Listopada 06, 2009, 15:20:23 pm »
@migiel - włącz sobie stare powiadomienia (narzędzia -> opcje -> interface -> "kiedy przychodzi wiadomość rozmowy to:" -> "wyświetl ikonkę w trayu"), wrócisz wtedy po prostu do starego balonika i dodatkowej ikonki ;)

A co do startu wtw i masy powiadomień - prawie same goes for meh. znaczy się w momencie logowania dostaję z blipa kilkadziesiąt/set wiadomości, wyświetla się okienko z liczbą wiadomości + po kolei każda z nich, z tymże jest ich tak dużo i tak szybko mają się przewinąć, że freezują się jakby razem z wtw, zostaje im tylko tło i dopiero po chwili wraca "klikalność" i zostaje tylko boksik z ilościami wiadomości od innych.

Offline Kaworu

  • Ryszard
  • Szlachta
  • *
  • Twój Koszmar Senny
    • k2t.eu
Re: Gry a wtw - użycie procesora 100%
« Odpowiedź #33 dnia: Listopada 06, 2009, 15:27:47 pm »
A w sumie ciekawe, bo po zalogowaniu nie powinien pokazywac informacji o pojedynczych wiadomosciach przez 10s od zalogowania.

Offline migiel

  • Młodzież
  • **
Re: Gry a wtw - użycie procesora 100%
« Odpowiedź #34 dnia: Listopada 06, 2009, 16:07:19 pm »
Smells like bug to me. Bo pare osob zgłaszało takie zachowanie (zdaje sie na XP), tylko nikt w zasadzie nie ustalił od czego to zależy.
no ta - XP SP3 - nic innego mi nie pojdzie ;d
a to czarne okienko + mulenie wystapuje zawsze podczas uruchamiania wtw :/.

Offline Kaworu

  • Ryszard
  • Szlachta
  • *
  • Twój Koszmar Senny
    • k2t.eu
Re: Gry a wtw - użycie procesora 100%
« Odpowiedź #35 dnia: Listopada 06, 2009, 16:12:01 pm »
hmm, a jak wylaczysz autopolaczenie z siecia i zrobisz to recznie, to tez?

Offline mess

  • Młodzież
  • **
  • Vasto Lorde
Re: Gry a wtw - użycie procesora 100%
« Odpowiedź #36 dnia: Listopada 06, 2009, 18:02:20 pm »
A w sumie ciekawe, bo po zalogowaniu nie powinien pokazywac informacji o pojedynczych wiadomosciach przez 10s od zalogowania.

Bo tak jest (u mnie :P). Po 10s dostaje spam wiadomosci z blipa, ostatnio ponad 100 wiadomosci myslalem ze wtw wywinie orla taka przymula ;)

Pozatym ostatnio sprawdzalem czy faktycznie wtw zuzywa 100% procesora, ale jakos nie zauwazylem tego.
Windows 7 SP1 x64 IE9

Offline Kaworu

  • Ryszard
  • Szlachta
  • *
  • Twój Koszmar Senny
    • k2t.eu
Re: Gry a wtw - użycie procesora 100%
« Odpowiedź #37 dnia: Listopada 06, 2009, 18:03:05 pm »
Moze warto podnieść ten limit ;P

Offline migiel

  • Młodzież
  • **
Re: Gry a wtw - użycie procesora 100%
« Odpowiedź #38 dnia: Listopada 06, 2009, 18:13:47 pm »
hmm, a jak wylaczysz autopolaczenie z siecia i zrobisz to recznie, to tez?
no dzieki temu wtw od razu po wlaczeniu jest klikalne - reaguje na polecenia bez opoznienia. Po tym jak lacze sie z serwerem, nastepuje lekka przycinka i dalej jest juz ok.

no i mam wrazenie, ze jest roznica pomiedzy Nowe wiadomosci: 1xx, a Nowe wiadomosci: 2
tzn im wiecej zalega wiadomosci, tym dluzszy bedzie zwiech

Post Merge: Listopada 07, 2009, 12:14:04 pm
stan na nightly-20091106-2.exe (najnowsza dostapna na skydrive):
1. WTW z wlaczonym "ustaw stan poczatkowy dla wszystkich sieci" mieli kompa i zrzera proca przy wlaczonych grach.
2. WTW z wylaczonym "ustaw stan poczatkowy dla wszystkich sieci" przy starcie zachowuje sie znacznie zwawiej.
2.a Zaleznie od ilosci nowych nieodebranych wiadomosci (pozdrawiam #wtw@blip =d) po polaczeniu z siecia nastepuje zwis, spowodowany wyswietlaniem sie powiadomienia. Im wiecej tych nowych wiadomosci (zaznaczam, ze mam odznaczone "pokazuj powiadomienia o tresci wiadomosc), tym dluzszego czasu wtw potrzebuje na przemielenie sie
2.b Wykonanie odpowiednich czynnosci w odpowiedniej kolejnosci gwarantuje (przynajmniej u mnie) ze wtw nie bedzie smazyc proca gdy odpalisz sobie gierke.
  • 1.Odznaczamy "ustaw stan poczatkowy dla wszystkich sieci"
  • 2. uruchamiamy wtw
  • 3. zmianiamy status na sieci
jesli zamienisz kolejnoscia pkt 3 z 2 - d*** blada wtw zaczyna smazyc proca, gra sie tnie komp umiera, a ty wciskasz magiczne crt+alt+del by skilowac proces.
« Ostatnia zmiana: Listopada 07, 2009, 12:14:04 pm wysłana przez migiel »

Offline Kaworu

  • Ryszard
  • Szlachta
  • *
  • Twój Koszmar Senny
    • k2t.eu
Re: Gry a wtw - użycie procesora 100%
« Odpowiedź #39 dnia: Listopada 07, 2009, 13:01:22 pm »
No, jak zmienimy status bez włączonego komunikatora to faktycznie niedobrze ;P

Anyway sprawdz jeszcze jedno, wyłącz sprawdzanie pisowni i zobacz co się dzieje wtedy.