K2T.eu :: Forum
WTW => Zgłaszanie Błędów => Pomoc => Błędy komunikatora => Wątek zaczęty przez: Forrest w Września 25, 2009, 20:57:32 pm
-
To jest tak niedorzeczne, że aż muszę o tym napisać.
Kiedy odpalam WTW a potem Gears of War (gra na xboxa 360/pc jak by ktoś nie wiedział), wtw zjada mi 99% procka i nie mam szans wgle na używanie kompa, tak samo się dzieje kiedy podczas grania odpalę wtw....
Innymi słowy, jeśli mam odpalone te dwie aplikacje równocześnie, wtw bez żadnego powodu zaczyna wpie***lać mi całego proca o.0
Może mieć to jakiś związek z tym że GoW używa Windows Live do gry po sieci?
halp plox ;o
-
Hmm, albo to ten DInput ;P
-
nie wiem czy to ten sam błąd, ale ostatnio dzieje się tak jak gram w icewind dale II. kilka razy zdarzyło mi się, że gra zaczęła strasznie zamulać, czasami aż tak bardzo, że nawet kursor myszy reagował z kilkunastosekundowym opóźnieniem. nie wiem co zjadało tak proca, bo nawet menadżer zadań nie chciał się włączyć, ale podejrzewam, że to może być ten sam problem.
-
Hmm, albo to ten DInput ;P
wut?
Post Merge: Września 28, 2009, 11:41:34 am
dobra, to samo się dzieje przy graniu w Call of Duty 2...
może jakiś fix? bo brak możliwości używania WTW przy odpalonej aplikacji pełnoekranowej średnio mi się widzi...
-
Mam pewną skromną tezę. Możliwe że macie źle ustawiony priorytet w przydzielaniu zasobów procesora.
W windows 7 zmienia się to tak:
Komputer->Właściwości->Zaawansowane ustawienia systemu->Ustawienia w sekcji wydajność->zakładka zaawansowane->Planowane użycie procesora
ja mam tutaj ustawione programy i nie zauważam podobnych do opisanych problemów.
-
jasne, wchodzimy sobie i zmieniamy priorytety dla własnego widzimisię ;). Cokolwiek przez ostatnie 3 wersje było wprowadzone, nie bardzo współgra to z aplikacjami używającymi DX.
-
Przez ostatnie wersje nic nie zostało takiego wprowadzonego coby mogło, używanie DirectInput do monitorowania aktywności urządzeń wejścia istnieje od początku. Po tej becie co będzie w weekend zobaczymy co jest z tym.
-
ja pisze o tym na blipei juz od jakiegos czasu :/
a problem pojawil sie od momentu wprowadzenia nowych dymkow/powiadomien w wtw
-
Mam lapka procesor 1,7 celeron. Kiedy mam włączonego WTW nie jestem w stanie pograć/odpalić Counter Strika 1.6. Menażdżer użądzeń pokazuje 100% zużycia. Po wyłączeniu WTW ok 10%. What the fuck ? :)
-
Może to być związane z DirecInput. Problem był już poruszony w wątku WTW & Gears Of War (http://forum.k2t.eu/trubleszuting/wtw-gears-of-war/msg7989/#msg7989).
-
Nom przeczytałem ale posty nic mi nowego nie wnoszą :P Póki co bede korzystał albo z WTW albo bede gral ;P Mam nadzieje ze problem zostanie jakos zidentyfikowany i usuniety.
-
Podpisuje sie pod problemem. Sposob na obejscie: wylaczamy wtw, odpalamy aplikacje, minimalizujemy aplikacje, wlaczamy wtw, maksymalizujemy aplikacje... Niestety to nie jest rozwiazanie ale tymczasowy sposob ;P
-
ciekawe jak to wyhaczyles :) ale zawsze jest to na tymczasowe problemy
// który poprawił wyhaczyć na wychaczyć? Bo jak dla mnie to hak przez samo h
-
U mnie też użycie procka skacze do 100% i stoi, tylko nie podczas grania (nie gram), a podczas zmiany rozdzielczości w windowsie. 1024x768@85hz do 1280x1024@60hz i z powrotem. Wtw wisi wtedy na procku, pozostaje restart komunikatora .
WinXP SP3.
-
Podpisuje sie pod problemem. Sposob na obejscie: wylaczamy wtw, odpalamy aplikacje, minimalizujemy aplikacje, wlaczamy wtw, maksymalizujemy aplikacje... Niestety to nie jest rozwiazanie ale tymczasowy sposob ;P
d*** tam - tak tez jest marnie ;]
zeby sobie pograc, trzeba wtw wylaczyc
-
Sprawdzic ostatnia nightly czy się poprawiło;
-
Sprawdzic ostatnia nightly czy się poprawiło;
jak dla mnie nadal jest do dupy przy wlaczonym wtw nie da rady pograc - jesli cos sie zmienilo to nie widze roznicy ;/
-
To by oznaczało, że wciąż nie wiem skąd to się bierze ;)
-
To by oznaczało, że wciąż nie wiem skąd to się bierze ;)
to zle - imo to dosc powazna rysa na projekcie WTW
jak moge zaofftopowac, to mi sie w ogole nie podoba np to, ze powiadomienia, nie sa zrobione w formie wtyczki.
Imo szkoda, ze wtw obrasta sobie takimi rzeczami, zamiast pozostac swietnym kadlubkiem, z ktorego wedlug swojego widzimisie zrobisz komunikator jaki sobie chcesz (dysponujac odpowiednimi wtyczkami ofc)
-
Cholera, dobry pomysł na noc. Powiadomienia jako osobna wtyczka, standardowo włączona, w 'Interface' by się zrobiło sporo miejsca po wywaleniu ustawień powiadomień (które by się przeniosły do wtyczek). No i kto nie chce, wyłącza wtykę, przynajmniej ma opcje niezapchane. Tylko ciekawe ile z tym roboty by było :P
-
49 postów na liczniku, o ciut od wejścia w szeregi "Młodzieży" a tu taki babol w postaci cytowania ostatniego posta w całości ;P
ja jestem tez, troche zboczony przez konnekta - tam np przesyl plikow byl zrobiony wtyczkowo, konferencja zdaje sie, ze chyba tez zreszta ;d
-
taaa, a później autorzy wtyczek wyparowywali, a wtyczki sypały błędami i nie było komu poprawiać :> dochodziło do tego, że nawet wtyczki między sobą się żarły i trzeba było znać zasady, że jedna wersja wtyczki nie może działać z inną innej, ale jak się znajdzie taką specjalną co działa, to ta znowu z jeszcze inną nie działa - dajcie se spokój...
-
konekt wymarl nie dlatego ze wtyczkarze odeszli tylko glowny producent :]
a poza tym to nie spotkalem sie z przypadkami niekompatybilnych wtyczke w konnekcie :o
A wszystko to mowie dlatego, bo wydawalo mi sie ze celem wtw jest pozostac malutkim i skromniutkim, a wtyczki zrobia reszte ;p
-
Sprawdzic ostatnia nightly czy się poprawiło;
Nie, dalej 100%.
-
Ale jesteście świadomi tego, że ten core ma zwierać potrzebne rzeczy, które w razie czego moga zostać odłączone/zastąpione czymś innym z wtyczki? Moim planem nigdy nie było robienie czegoś skłądającego sie z samych wtyczekjak konnekt czy miranda. ;p
-
Ale za to jest to moim planem w xime, z malymi modyfikacjami ;p
Podobnie jak miranda, ale troche bardziej liberalnie, aby podstawowa funkcjonalnosc i funkcje byly w core tworzac z niego maly pseudo framework, by prawie wiekszosc, czyli cala reszta i wiecej bylo mozna dodac bez problemow przez wtyczki.
-
btw, jak tam prace nad xime? na blogu od dawna cisza.
-
Kurcze, sprawdziłem HL2, Portal, Unreal @Win7 i nic ;P
-
u mnie problem też występował, ale nie umiem go powtórzyć. po prostu czasem zaczyna strasznie zamulać. tak jak wspominałem, pojawiał się w icewind dale 2. gram w okienku, i czasami gdy opuszczałem okno gry, żeby sprawdzić wiadomość na wtw to zaczynało zmulać.
ale np. w world of goo ani raz mi się to nie zdarzyło.
-
Ale jesteście świadomi tego, że ten core ma zwierać potrzebne rzeczy, które w razie czego moga zostać odłączone/zastąpione czymś innym z wtyczki? Moim planem nigdy nie było robienie czegoś skłądającego sie z samych wtyczekjak konnekt czy miranda. ;p
mnie sie poprostu nie podobaja te nowe powiadomienia, bynajmniej nie dlatego, ze sa brzydkie. U mnie zamulaja wtw. Uruchamiam kompa, wtw startuje przy pokazaniu sie pulpitu (wrzucony skrot w autostart) i wyskakuje powiadomienie o nowych wiadomosciach. Tylko, ze przez pierwsza minute jest ono czarne i nie reaguje kompletnie na nic. Po odczekaniu powiadominie zmienia sie na normalne, ale pozostaje jeszcze przez jakis czas nieklikalne.
Zreszta nie klikalnosc powiadomienia jest czysm powszechnym u mnie - komp musi przemielic i dopiero po jakims czasie stwierdza ze moze pokazac okno rozmowy.
Tak mam archaiczny sprzet (512ramu, duron 750mghz), ale do tej pory wtw bylo zwawe.
-
[...]
Tak mam archaiczny sprzet (512ramu, duron 750mghz), ale do tej pory wtw bylo zwawe.
Smells like bug to me. Bo pare osob zgłaszało takie zachowanie (zdaje sie na XP), tylko nikt w zasadzie nie ustalił od czego to zależy.
-
A teraz spawdzałem portal i HL2 na XP,i tez nic dziwnego się nie dzieje. Kto dojdzie do tego od czego to zalezy dostanie cukierka ;P
PS.: Sprawdzić dzisiejsza nightly.
-
@migiel - włącz sobie stare powiadomienia (narzędzia -> opcje -> interface -> "kiedy przychodzi wiadomość rozmowy to:" -> "wyświetl ikonkę w trayu"), wrócisz wtedy po prostu do starego balonika i dodatkowej ikonki ;)
A co do startu wtw i masy powiadomień - prawie same goes for meh. znaczy się w momencie logowania dostaję z blipa kilkadziesiąt/set wiadomości, wyświetla się okienko z liczbą wiadomości + po kolei każda z nich, z tymże jest ich tak dużo i tak szybko mają się przewinąć, że freezują się jakby razem z wtw, zostaje im tylko tło i dopiero po chwili wraca "klikalność" i zostaje tylko boksik z ilościami wiadomości od innych.
-
A w sumie ciekawe, bo po zalogowaniu nie powinien pokazywac informacji o pojedynczych wiadomosciach przez 10s od zalogowania.
-
Smells like bug to me. Bo pare osob zgłaszało takie zachowanie (zdaje sie na XP), tylko nikt w zasadzie nie ustalił od czego to zależy.
no ta - XP SP3 - nic innego mi nie pojdzie ;d
a to czarne okienko + mulenie wystapuje zawsze podczas uruchamiania wtw :/.
-
hmm, a jak wylaczysz autopolaczenie z siecia i zrobisz to recznie, to tez?
-
A w sumie ciekawe, bo po zalogowaniu nie powinien pokazywac informacji o pojedynczych wiadomosciach przez 10s od zalogowania.
Bo tak jest (u mnie :P). Po 10s dostaje spam wiadomosci z blipa, ostatnio ponad 100 wiadomosci myslalem ze wtw wywinie orla taka przymula ;)
Pozatym ostatnio sprawdzalem czy faktycznie wtw zuzywa 100% procesora, ale jakos nie zauwazylem tego.
-
Moze warto podnieść ten limit ;P
-
hmm, a jak wylaczysz autopolaczenie z siecia i zrobisz to recznie, to tez?
no dzieki temu wtw od razu po wlaczeniu jest klikalne - reaguje na polecenia bez opoznienia. Po tym jak lacze sie z serwerem, nastepuje lekka przycinka i dalej jest juz ok.
no i mam wrazenie, ze jest roznica pomiedzy Nowe wiadomosci: 1xx, a Nowe wiadomosci: 2
tzn im wiecej zalega wiadomosci, tym dluzszy bedzie zwiech
Post Merge: Listopada 07, 2009, 12:14:04 pm
stan na nightly-20091106-2.exe (najnowsza dostapna na skydrive):
1. WTW z wlaczonym "ustaw stan poczatkowy dla wszystkich sieci" mieli kompa i zrzera proca przy wlaczonych grach.
2. WTW z wylaczonym "ustaw stan poczatkowy dla wszystkich sieci" przy starcie zachowuje sie znacznie zwawiej.
2.a Zaleznie od ilosci nowych nieodebranych wiadomosci (pozdrawiam #wtw@blip =d) po polaczeniu z siecia nastepuje zwis, spowodowany wyswietlaniem sie powiadomienia. Im wiecej tych nowych wiadomosci (zaznaczam, ze mam odznaczone "pokazuj powiadomienia o tresci wiadomosc), tym dluzszego czasu wtw potrzebuje na przemielenie sie
2.b Wykonanie odpowiednich czynnosci w odpowiedniej kolejnosci gwarantuje (przynajmniej u mnie) ze wtw nie bedzie smazyc proca gdy odpalisz sobie gierke.
- 1.Odznaczamy "ustaw stan poczatkowy dla wszystkich sieci"
- 2. uruchamiamy wtw
- 3. zmianiamy status na sieci
jesli zamienisz kolejnoscia pkt 3 z 2 - d*** blada wtw zaczyna smazyc proca, gra sie tnie komp umiera, a ty wciskasz magiczne crt+alt+del by skilowac proces.
-
No, jak zmienimy status bez włączonego komunikatora to faktycznie niedobrze ;P
Anyway sprawdz jeszcze jedno, wyłącz sprawdzanie pisowni i zobacz co się dzieje wtedy.
-
No, jak zmienimy status bez włączonego komunikatora to faktycznie niedobrze ;P
hmm ;E
albo ja nie dokonczylem mysli albo, cos posta ucielo ;o
anyway
2.b Wykonanie odpowiednich czynnosci w odpowiedniej kolejnosci gwarantuje (przynajmniej u mnie) ze wtw nie bedzie smazyc proca gdy odpalisz sobie gierke.
- 1.Odznaczamy "ustaw stan poczatkowy dla wszystkich sieci"
- 2. uruchamiamy wtw
- 3. zmianiamy status na sieci
- 4. uruchamiamy gierke
jesli zamienisz kolejnoscia pkt 4 z 3 - d*** blada wtw zaczyna smazyc proca, gra sie tnie komp umiera, a ty wciskasz magiczne crt+alt+del by skilowac proces.
teraz jest tak jak powinno byc
Anyway sprawdz jeszcze jedno, wyłącz sprawdzanie pisowni i zobacz co się dzieje wtedy.
niegdy nie korzystalem z tego i jest od zawsze wylaczone ;p
---
jak sie okazuje moj sposob nie jest w 100% skuteczny, nie mniej jednak zazwyczaj dziala
--
hmm mozliwe, ze moj sposob nie zadzialal dlatego, ze serwer jabbera siadl akurat w tamtym czasie i wtw nei moglo sie z nim polaczyc.
-
i temat siadl :/
-
Tak z ceiekawosci odpalilem WTW i Konnekta dla porownania pamieciozernosci. Otoz Konnekt ~10 MB, WTW 25-50 ... Troche to zre zasoby jednak. Mam nadzieje ze bedzie jakos zoptymalizowane w przyszlosci. ;)
-
wykorzystanie pamięci a szybkość działania to zupełnie dwie różne sprawy
kiedyś kaworu wspominał że jakby chciał to mógłby spowodować że wtw wykazywałoby wykorzystanie RAM na poziomie poniżej 10mb ale wiązałoby się to z zamulaniem programu, więc chyba nie taki jest cel
ponadto w konnekcie nie ma słownika i awatarów a one trochę ciągną tej pamięci... jak chcesz wyłącz słownik oraz obsługę awatarów i wtedy porównaj ;)
-
a najgorsze jest to ze ten problem ze zżeraniem zasobow nie ma reguly... raz odpalam gierke i jest ok, a raz odpalam i mam walke z wtw, przez alt+crtl+del, alt+tab itd ://// cry
-
I właśnie ten brak reguły jest głownym problemem. ;P
-
@kaw
problem jest w tym, że nie wiesz gdzie jest problem, czy wiesz gdzie jest a nie wiesz jak go rozwiązać?
-
Co Ci da ta informacja? :P Myślę, że to pierwsze ;) Kaw pisze WTW od początku :P
-
@kaw
problem jest w tym, że nie wiesz gdzie jest problem, czy wiesz gdzie jest a nie wiesz jak go rozwiązać?
W tym, że nie wiem gdzie jest/jak odtworzyć.
-
Co Ci da ta informacja? :P Myślę, że to pierwsze ;) Kaw pisze WTW od początku :P
co mi da? nie wiem, pytam z czystej ciekawości.
W tym, że nie wiem gdzie jest/jak odtworzyć.
też próbowałem ostatnio odtworzyć w icewind dale 2, ale ani raz komp się nie zamulił.
-
W każdym razie sprawdźcie na ostatniej nightly czy ten problem wciąż występuje.
-
odpalilem starcrafta przed chwila i bylo ok - potestuje jeszcze w najblizszym czasie
-
u mnie na Painkillerze i CS1.6 nadal zwiecha jak babol.
-
coś mi świta... mam wrażenie, że odkąd sie powjawił "magiczny kwadrat" problem zazczął się pojawiac... nie wiem czy to możliwe, tylko proponuje...
-
Chodzi ci o opcje zeby pokazala nam na liscie tylko osoby online tak? Wydaje mi sie ze problem wystepowal juz zanim sie pojawil.
-
Co za problem sprawdzić na SkyDrive są nightly z ostatnich kilku miesięcy instalujemy nightly z połowy tego okresu. Jeśli ścierwi cofamy się, jeśli jest ok idziemy do przodu. Zawsze o pół okresu który został w 10 próbach znajdziecie od której nightly jest coś źle. Ja w gry właściwie nie gram a ta w którą gram wymaga w pełni czystego Windowsa bez kodeków antywirusów itp. więc wam nie pomogę.
-
coś mi świta... mam wrażenie, że odkąd sie powjawił "magiczny kwadrat" problem zazczął się pojawiac... nie wiem czy to możliwe, tylko proponuje...
problem wystepuje od czasu nowych powiadomien - to juz zostalo ustalone ;p
-
A ja tak z innej beczki pociągnę. U mnie znowuż jak klikam na osobę z listy kontaktów to czekam może ze 2-3 sekundy aż się otworzy okno rozmowy. Dzieje sie tak tylko po pierwszym kliknięciu, później już ok.
-
Wyszukiwarka nagle przestała działać? http://wiki.k2t.eu/wiki/WTW_-_F.A.Q.#Pierwsze_otwarcie_okna_rozmowy_trwa_d.C5.82uuugooooo
A co do 100% CPU, sprawdzić nightly 18-2.
-
Tak podejrzewałem że to może mieć wpływ zwłaszcza po uaktualnieniu do IE8.
Dzięki za odpowiedz:)
zhvir edit: na pytania z innej beczki są inne wątki na forum
-
A co do 100% CPU, sprawdzić nightly 18-2.
nei pomoglo :/
-
Może mój opis jakoś pomoże :)
Też mam ten problem. Windows XP SP3. Mam uruchomione WTW, podpięty tylko GTalk, status dostępny. Odpalam grę (konkretnie rFactor) i procek zaczyna szaleć (99% obciążenia przez WTW). ALT+TAB, włączam Menadżer Zadań i obniżam priorytet WTW do poniżej normalnego. Wtedy mogę spokojnie np. wyłączyć grę (nadal jednak obciążenie momentami skacze do 70-80%). Ale po wyłączeniu gry WTW dalej morduje procka (powyżej 90%, priorytet wciąż poniżej normalnego!). Dopiero rozłączenie się z GTalkiem daje odsapnąć lapkowi i można wrócić do normalnego priorytetu.
-
No naprawdę, jest to bardzo ale to BARDZO męczące.
Aż odrzuca mnie to od WTW czasem :|
Problemu by nie było gdyby nie to że starsze gierki których jestem fanem,nie obsługują rozdziałki 1900x1200 czyli taką jaka mam na pulpicie (o tym pisałem na bugtrackerze).
Przez to wszystko muszę korzystać z alternatywnego komunikatora kiedy gram (który średnio mi podchodzi) a to mija się z celem.
Jak by tego było mało, 2-3 razy dziennie WoW mi się crashuje przez... WTW o.0 (i to mimo braku różnicy rozdziałki), nie wiem czy to dokładnie przez WTW, ale jak wyskakuje mi error z wowa i chcę sobie WTW poużywać to "przestaje odpowiadać" i musze zamykać proces wtw.exe w menedżerze zadań ....
imo , na chwilę obecną wtw dla graczy jest aplikacją zbędną
-
imo , na chwilę obecną wtw dla graczy jest aplikacją zbędną
co jest bardzo złe ze względu na to, że bardzo duża część użytkowników pc oddaje się własnie przyjemnością z gier :/
-
Ale... mi na przykład wszystkie gry (przy właczonym wtf) działają doskonale, wtw z reszta też.
To teges, potrzebuję kogoś z tym błędem, kto ma publiczne ip. ;>
-
Ale... mi na przykład wszystkie gry (przy właczonym wtf) działają doskonale, wtw z reszta też.
To teges, potrzebuję kogoś z tym błędem, kto ma publiczne ip. ;>
me :D
zhvir edit: nie cytujemy ostatniego posta w całości !!!
-
Super, to znajdź magicznie w moim rosterze na xmpp. ;>
-
To już jutro podziałamy ( w sumie to dzisiaj) ;D
i niech to coś da, bo AQQ to taki gniot że masakra ;F
-
To już? ;P
-
e ta, sry troche zamuliłem ;F i oświeć mnie z tymi rosterami od xmpp bo ja nigdy tego nie używałem
-
Giaaaz, obojętnie którędy po prostu znajdź się na mojej liście kontaktów ;P
-
wczoraj zauwazylem u siebie ten sam problem (gierka RO) wiec sie dopisuje
CPU Celeron 2,53 (jeden rdzen)
1,5 GB RAM
Win XP SP2
-
Ściągnij ostatnią nightly:
http://minefield.k2t.eu/wtf/0.7/
Ponoć problem został rozwiązany ;)
-
Raczej zlokalizowany i oflagowany ;P
-
Nom, wystarczy się nie skusić przezroczystością okna głównego i wszystko śmiga ;)
-
Nie moja wina, że w changelogu Kaworu opisał to tak, że właściwie nie wiadomo o co chodzi, dopiero teraz zobaczyłem drobną zmianę interfejsu przy suwakach przezroczystości ;P
-
a mi problem znikl samoczynnie po zmianie komputera na ZNACZNIE lepszy i win 7 x64 :d
--
ale czytam, ze juz rozwiazany - ma jakis sens tlumaczenie nam co bylo zle ;d?
-
Nie wiem co było źle. Problem objawiał się tylko czasem na XP jeśli okno główne miało styl WS_EX_LAYERED (przeźroczystość) jego usunięcie problem magicznie naprawia, więc po prostu dodałem jeden checkbox do opcji. A czemu to właśnie powoduje problem, pojęcia nie mam. ;P
-
no i problem pojawil sie ponownie (powiedzialbym ze tak totoalnie z dupy - do dzis dzialalo wszystko w najlepszym porzadku, a nic nie zmienialem jelsi chodzi o wersje/ustawienia) o_O
windows 7 x64
zuzycie proca skacze do 25% zajmujac caly 1 rdzen praktycznie
-
Udalo sie cos zdzialac w tym kierunku?
cholewa teskni mi sie do WTW :p
-
Sprawdzałeś tutaj (http://wiki.k2t.eu/wiki/WTW_-_F.A.Q.#Zjada_100.25_podczas_grania.21)?
-
U mnie problem dalej występuje, mimo że nigdy nie używałem w WTW żadnej przezroczystości okien. Przy uruchomieniu jakiejkolwiek gry zazwyczaj proces wtw.exe zaczyna zjadać 100% jednego rdzenia procesora. Trochę to denerwujące, bo muszę zamykać komunikator przed graniem w cokolwiek. Oto co dodatkowo zauważyłem u siebie podczas tego buga:
- zazwyczaj dzieje się tak gdy mam uruchomioną na pasku jakąś rozmowę
- w 90% przypadków pada mi wtedy cała sieć GG
- jakiekolwiek powiadomienia które pojawiły się podczas grania nie znikają do czasu zamknięcia procesu albo wyłączenia ich prawym przyciskiem myszy
- po wyłączeniu wtw z menu siedzi on dalej w procesach do czasu ręcznego zamknięcia procesu.
System to Win7 x64.
Żeby nie było że kłamię, tutaj mały filmik przedstawiający problem ;P
http://www.youtube.com/watch?v=qgkNWqJTAmo
-
A więc wtw odpalam normalnie (użycie CPU 00% - http://syf.z.hlds.pl/wtw/1306919237.png ), odpalam starą grę (akurat chciało mi się pograć w CS 1.5) która zmienia schemat kolorów (http://syf.z.hlds.pl/wtw/1306919378.png ) wbijam na serwer (gra działa w OpenGL - może to info się przyda), po wyłączeniu gry wtw żre 50% CPU do momentu ponownego otwarcia okna z rozmowami.
"Dzisiejsze WTW", Win 7 64, Tryb renderowania "HW 2D"
-
widze problem dalej nie ruszony...