Autor Wątek: Gry a wtw - użycie procesora 100%  (Przeczytany 32363 razy)

0 Użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Faller

  • Live Chat Support
  • Młodzież
  • *
Re: Gry a wtw - użycie procesora 100%
« Odpowiedź #80 dnia: Marca 03, 2010, 06:32:54 am »
Sprawdzałeś tutaj?

Offline arcz

  • Narybek
  • *
Re: Gry a wtw - użycie procesora 100%
« Odpowiedź #81 dnia: Marca 08, 2010, 21:51:45 pm »
U mnie problem dalej występuje, mimo że nigdy nie używałem w WTW żadnej przezroczystości okien. Przy uruchomieniu jakiejkolwiek gry zazwyczaj proces wtw.exe zaczyna zjadać 100% jednego rdzenia procesora. Trochę to denerwujące, bo muszę zamykać komunikator przed graniem w cokolwiek. Oto co dodatkowo zauważyłem u siebie podczas tego buga:

- zazwyczaj dzieje się tak gdy mam uruchomioną na pasku jakąś rozmowę
- w 90% przypadków pada mi wtedy cała sieć GG
- jakiekolwiek powiadomienia które pojawiły się podczas grania nie znikają do czasu zamknięcia procesu albo wyłączenia ich prawym przyciskiem myszy
- po wyłączeniu wtw z menu siedzi on dalej w procesach do czasu ręcznego zamknięcia procesu.

System to Win7 x64.
Żeby nie było że kłamię, tutaj mały filmik przedstawiający problem ;P

http://www.youtube.com/watch?v=qgkNWqJTAmo

Offline Zuko

  • Narybek
  • *
Pożeranie CPU ;/
« Odpowiedź #82 dnia: Czerwca 01, 2011, 09:25:11 am »
A więc wtw odpalam normalnie (użycie CPU 00% - http://syf.z.hlds.pl/wtw/1306919237.png ), odpalam starą grę (akurat chciało mi się pograć w CS 1.5) która zmienia schemat kolorów (http://syf.z.hlds.pl/wtw/1306919378.png ) wbijam na serwer (gra działa w OpenGL - może to info się przyda), po wyłączeniu gry wtw żre 50% CPU do momentu ponownego otwarcia okna z rozmowami.

"Dzisiejsze WTW", Win 7 64, Tryb renderowania "HW 2D"

Offline Zuko

  • Narybek
  • *
Odp: Gry a wtw - użycie procesora 100%
« Odpowiedź #83 dnia: Czerwca 29, 2011, 18:44:22 pm »
widze problem dalej nie ruszony...