Autor Wątek: WTW_I18N_GET_TEXT  (Przeczytany 1523 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline suawek

  • Senior Developer
  • Młodzież
  • *
WTW_I18N_GET_TEXT
« dnia: Maj 19, 2011, 14:42:28 pm »
Bardzo bym prosił o wersję tej funkcji, która zamiast uint:
struct wtwI18NGetText
{
// ...
DWORD textId; // id komunikatu <text/> w "module"
// ...
};
brała by:
struct wtwI18NGetText2 // or sth
{
// ...
const wchar_t* textId;
// ...
};

Używanie id liczbowych jest wysoce niewygodne.

Offline suawek

  • Senior Developer
  • Młodzież
  • *
Odp: WTW_I18N_GET_TEXT
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 25, 2011, 12:25:06 pm »
bump

Offline Kaworu

  • Ryszard
  • Szlachta
  • *
  • Twój Koszmar Senny
    • k2t.eu
Odp: WTW_I18N_GET_TEXT
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 25, 2011, 18:05:29 pm »
Po co i jak by to miało dzialac? Z reszta engine akceptuje wewnetrznie tylko inty; ;P

Offline suawek

  • Senior Developer
  • Młodzież
  • *
Odp: WTW_I18N_GET_TEXT
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 25, 2011, 18:46:32 pm »
Przykład zaczerpnięty z proto gg:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<translation version="20101123">
<text id="ready">Gotowe</text>

Offline Kaworu

  • Ryszard
  • Szlachta
  • *
  • Twój Koszmar Senny
    • k2t.eu
Odp: WTW_I18N_GET_TEXT
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 25, 2011, 18:51:49 pm »
Yet still, engine wewnętrznie nie akceptuje stringów.

Offline suawek

  • Senior Developer
  • Młodzież
  • *
Odp: WTW_I18N_GET_TEXT
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 25, 2011, 19:27:41 pm »
No nic, szkoda, w takim razie sam przeparsuję ten xml. ;)