Mam do Was kilka pytań odnośnie powstającej aktualnie wtyczki do obsługi dźwięków:
- Gdzie chcielibyście mieć katalog z dźwiękami, żeby nie wprowadzało to chaosu?
- Jak ponazywać pliki i katalogi?
- Czego oczekiwalibyście od wtyczki do dźwięków?
- Co nie podobało Wam się w obsłudze dźwięków w innych komunikatorach?
- Rozdzielać dźwięki dla poszczególnych protokołów, czy zrobić jedne "globalne"?
- Czy przypisywanie indywidualnych dźwięków dla poszczególnych kontaktów przez tworzenie odpowiednio nazwanych folderów to dobry pomysł?
- Czy jest sens stosowania formatu innego niż wav?
- Jakieś inne przemyślenia (oprócz: "Po co komu taka wtyczka, ja jej używał nie będę" - ja będę używał, a tego typu wypowiedzi zawsze mnie denerwowały na ekipie.tlen.pl)?
Zależy mi na konkretnych odpowiedziach, z propozycjami układu katalogów i nazw plików, żeby od razu sensownie wszystko poukładać i nie robić zamieszania ze zmianą położenia czegoś w następnych wersjach, a samemu nie chce mi się nad tym myśleć :P Na weekend powinna być gotowa wstępna wersja wtyczki, bo zadanie okazało się dosyć łatwe i szybkie do realizacji, jeśli przyjąć kilka uproszczeń (zero konfiguracji na początek na przykład).