Autor Wątek: [Emots] - emotikony w WTW  (Przeczytany 260708 razy)

0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline tbed

  • Narybek
  • *
Re: [Emots] - emotikony w WTW
« Odpowiedź #100 dnia: Sierpnia 20, 2009, 11:16:08 am »
Najs! Na pewno jest to dużo wygodniejsze :)

Offline zhvir

Re: [Emots] - emotikony w WTW
« Odpowiedź #101 dnia: Sierpnia 21, 2009, 21:54:31 pm »
1. można dodać jeszcze podgląd emotikon wykonywany automatycznie przez wtyczkę np z kilku(nastu) początkowych emotikon (bez grafiki w postaci jpg itp dodawanej w innych komunikatorach przez autorów zestawów)
2. Może jakaś ikonka w opcjach bo jest trochę pusto? :P
Chciałbym być zawsze niewinny i prawdziwy, chciałbym być zawsze pełen wiary i nadziei...

Offline adrian_007

  • Moderator
  • Starszyzna
  • *
    • WTW PLUGINS
Re: [Emots] - emotikony w WTW
« Odpowiedź #102 dnia: Sierpnia 21, 2009, 22:48:49 pm »
1. podglad samego textu, nie emoty? to mozna zrobic od reki
2. nie jestem grafikiem, jak ktos chce, moze mi jakies ikony zrobic do emots i sounds... tylko jeszcze bede musial sie zapoznac, jak sie te grafiki uzywa przez api :P ale to tez nie powinno byc wielkim problemem... najwyzej pomecze kawa :D

Offline Pragmatic69

Re: [Emots] - emotikony w WTW
« Odpowiedź #103 dnia: Sierpnia 22, 2009, 08:33:47 am »
Oooo, świetna sprawa z tym wybieraniem w nowej wersji wtyki. ;D
Właśnie marzy mi się (nie tylko mi z resztą), aby w ten, lub podobny sposób można byłoby zarządzać themami i ich elementami w całym WTW. Pisałem o tym z resztą niedawno w temacie o propozycjach..
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 22, 2009, 08:48:40 am wysłana przez zhvir »
Wersja WTW: Zawsze najnowsza nightly.

Windows7 Home Premium PL SP1 x64 + IE9 & Opera 12.00 :]

Offline Dimension

Re: [Emots] - emotikony w WTW
« Odpowiedź #104 dnia: Sierpnia 22, 2009, 20:12:23 pm »
1. podglad samego textu, nie emoty? to mozna zrobic od reki