Autor Wątek: DarkSilk List  (Przeczytany 25495 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline suhy

  • Stylista
  • Młodzież
  • *
Re: DarkSilk
« Odpowiedź #40 dnia: Stycznia 28, 2010, 13:58:19 pm »
Niestety jak widać zostaje taki pasek na 1-2px (z którym nie da się nic zrobić),

Nie znam się na tym ale mnie sie wydaje jak by w ogole wylaczyc "naglowek z nazwa kontaku i statusem" bo raczej nikt z tego nie korzysta to by nie bylo tego paska...

Post Merge: Stycznia 28, 2010, 14:26:08 pm
To tak jak bylby div i w nim np. obrazek ale on w css jest ustawiony na display:none; to div dalej zostaje dlatego mi sie wydaje ze to tego wina
« Ostatnia zmiana: Stycznia 28, 2010, 14:26:08 pm wysłana przez suhy »

Offline luk47

  • Młodzież
  • **
Re: DarkSilk (aktualizacja)
« Odpowiedź #41 dnia: Stycznia 28, 2010, 14:54:00 pm »
Problemem jest grafika logo.png, która na dole posiadała biały pasek ~2px z tego co pamiętam. Szkoda, że nikt tego wcześniej nie zgłosił, widocznie przez przypadek wrzuciłem złą wersję (sam używając dobrej) :P

Plik idzie do userTheme\htmlChat.
Człowiek jest wolny całkowicie lub nie jest wolny wcale.

Offline suhy

  • Stylista
  • Młodzież
  • *
Re: DarkSilk (aktualizacja)
« Odpowiedź #42 dnia: Stycznia 28, 2010, 15:16:00 pm »
To nie jest wina stylu... w zalaczniku masz dowod (styl ja tworze i zadnej grafiki tam nie ma). Tak jak pisalem wyzej... moglby kaworu wylaczyc na chwile ten caly bloczek z ta informacja o rozmowcy, bo to wedlug mnie od tego zalezy ten pasek bialy

(u mnie czarnawy bo wyedytowalem troche)

Offline luk47

  • Młodzież
  • **
Re: DarkSilk (aktualizacja)
« Odpowiedź #43 dnia: Stycznia 28, 2010, 15:30:22 pm »
Oczywiście się zgadzam, ale mój post był odpowiedzią do ostatniego napisanego przez kolegę yangcy ;)

O do tego błędu:
Człowiek jest wolny całkowicie lub nie jest wolny wcale.

Offline sWirus

Re: DarkSilk (aktualizacja)
« Odpowiedź #44 dnia: Lutego 07, 2010, 09:30:33 am »