K2T.eu :: Forum

K2T => Organizacyjne => Wątek zaczęty przez: zhvir w Stycznia 22, 2011, 16:46:27 pm

Tytuł: Live Chat Support na IRCu
Wiadomość wysłana przez: zhvir w Stycznia 22, 2011, 16:46:27 pm
Witamy serdecznie.

Po miesiącu testów postanowiliśmy oddać w Wasze ręce kanał IRC, który będzie służył jako wsparcie techniczne komunikatora WTW. Z racji, że większość programów posiada taki kanał, podejrzewamy, że społeczność WTW również odczuje korzyści z korzystania z takiej możliwości. Poza tym kanał powinien służyć integracji społeczności WTW, więc luźne rozmowy są również mile widziane. 

Na kanale postawione zostały dwa boty, jeden dla logów, drugi do obsługi kanału (powiadamianie o nowych wydaniach nightly i dużo więcej). Kanał wsparcia jest logowany, zawsze można przejrzeć archiwum rozmów, czy podejrzeć kto jest lub był dostępny. Poza tym na kanale przebywają osoby odpowiedzialne za forum, oraz program: administratorzy, wtyczkarze, styliści oraz ojciec dyrektor całego przedsięwzięcia.

Korzystać z kanału można w rozmaity sposób, zaczynając od przeglądarkowych aplikacji IRC, poprzez mIRC'a, Irssi oraz inne programy, które potrafią połączyć się z IRCem. Oczywiście nawiamy do korzystania z wtyczki protoIRC, autorstwa adriana_007. Poradnik autorstwa Tribiasza znajduje się tutaj: IRC w WTW, jak to zrobić? (http://forum.k2t.eu/poradniki/irc-w-wtw-jak-to-zrobic-2789/)


Adres serwera: irc.quakenet.org
Kanał: #wtw
Bezpośredni dostęp poprzez Quakenet Web IRC: Połącz (http://forum.k2t.eu/pomoc-online/)


Pozdrowienia, Załogi K2T :: Forum & Live Chat Support