Autor Wątek: Wybrakowane archiwum + token "none"  (Przeczytany 1247 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Idan

  • Gość
Wybrakowane archiwum + token "none"
« dnia: Maja 31, 2013, 18:26:16 pm »
Uprzedzam, że jestem komputerowym laikiem.

Dwa tygodnie temu mój laptop się na mnie obraził i odmówił współpracy.  Dysk całe szczęście się zachował, właśnie zgrywam go na inny komputer i mam tam wszystkie moje pliki.  Wchodzę w folder WTW, uruchamiam komunikator. . .  i pojawiają się dwa problemy.

1.  Nie mogę zrobić się dostępna, bo mam nieaktualne hasło GG wpisane w opcjach, a nie mogę go zmienić, bo wyświetla się token "[ None ]".  Googlowałam ten problem, ale nie znalazłam rozwiązania.

2.  Gdy wchodzę w archiwum, mam tam kilkanaście rozmów z 2011r. , czyli z początku mojej wutewowej przygody.  Od tamtego czasu nagromadziło się mnóstwo ogromnie (!) ważnych dla mnie rozmów.  Dlaczego ich nie ma?

Bardzo proszę o pomoc.

Offline zhvir

Odp: Wybrakowane archiwum + token "none"
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 01, 2013, 12:28:43 pm »
1. po co zmieniać hasło... wpisać aktualne
2. dlatego że prawdopodobnie spsuł się plik archiwum
Chciałbym być zawsze niewinny i prawdziwy, chciałbym być zawsze pełen wiary i nadziei...

Idan

  • Gość
Odp: Wybrakowane archiwum + token "none"
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 01, 2013, 12:56:20 pm »
Hasło zmieniałam jakiś czas temu, a WTW zapamiętało poprzednie.  Teraz nie mogę się zalogować, bo jest nieaktualne.
A ten plik archiwum tak ostatecznie się spsuł? Czy można go jakoś odzyskać?

Offline zhvir

Odp: Wybrakowane archiwum + token "none"
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwca 02, 2013, 09:29:30 am »
po prostu wpisz odpowiednie hasło w opcjach
Chciałbym być zawsze niewinny i prawdziwy, chciałbym być zawsze pełen wiary i nadziei...

Idan

  • Gość
Odp: Wybrakowane archiwum + token "none"
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwca 02, 2013, 19:32:28 pm »
Staram się wytłumaczyć, że nie mogę, bo nie ma możliwości wprowadzenia kodu z obrazka.

Offline jureko_27