powiem szczerze, że okno zarządzania opisami, zapamiętywania etc jest bardzo ... rozbudowane... ale imo całkowicie nieergonomiczne i nieprzydatne - albo nie potrafię z tego rozsądnie korzystać ;]
bardzo cenię sobie funkcje, które ułatwiają życie i są proste i szybkie w obsłudze... Moim zdaniem sama zmiana opisu powinna wyglądać tak:
klikam na fajną belkę na górze listy kontaktów, okienko sie poszerza - mogę pisać... Jeśli chcę ustawić opis wcześniej używany, po prostu wybieram go sobie np z kombosa który też gdzieś tam jest - to wszystko. Bez potrzeby jakiegoś wielkiego zarządzacza opisami...
Jeszcze lepiej, gdyby sama zmiana opisu miała globalnego hotkeya. W konnekcie było to bardzo fajnie zorganizowane. Ctrl+o, pojawia się okienko, w które mozna pisać opis, ewentualnie góra/dół wybierało się opisy wcześniej użyte, enter... Proste, szybkie, wszelkie inne sposoby ustawiania opisu to przy tym katorga, bo nie każdy korzysta tylko i wyłącznie z myszki.