K2T.eu :: Forum
WTW => Propozycje => Komunikator => Wątek zaczęty przez: DrthKwas w Lipca 19, 2013, 20:02:42 pm
-
Kiedyś było coś o tym ale uważam, że to bardzo by pomogło wtw.
Mam kilka spraw więc wypunktuję:
1. Dodawanie i usuwanie osób z konferencji (tu najlepiej i w konferencjach gg, skype, fb)
2. Możliwość zmiany nazwy grupy (bo nie widziałem takiej), możliwość dodania osób do grupy, przez przeciagnięcie jej w oknie kontaktów, po kliknięciu na nazwę grupy możliwość rozpoczęcia konferencji ze wszystkimi jej członkami.
3. Zaznaczanie kontaktów za pomocą shifta - tzn klikam jakis kontakt i powiedzmy jak klikne z shiftem 5 kontaktów to zaznaczają się wszystkie kontakty 'po drodze'.
-
Bajdełej, bardzo śmiesznie wygląda konferencja, gdy połowy kontaktów tam się znajdujących nie mamy na swojej liście i te wiadomości są po prostu niepodpisane. Może by tam wstawiać JID/numer, cokolwiek.
-
@2. Do poradników raz !
-
A i nie wiem czy to wina stylu ale u mnie np nie ma pokazanych 'słoneczek' dostępności przy nickach podczas konferencji a to by też się przydało :)
Za pomoc z grupami dziękuję.
Ale to tylko częściowo rozwiązuje problemy związane z tym poza tym dodanie opcji zmiany nazwy grupy byłoby chyba szybsze niż napisanie tego poradnika :P