Ankieta

Dodawanie/usuwanie osób do konferencji, lepsza obsługa grup.

tak
2 (50%)
nie
0 (0%)
nie mam zdania
2 (50%)

Głosów w sumie: 4

Autor Wątek: Konferencje gg  (Przeczytany 1403 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline DrthKwas

  • Narybek
  • *
Konferencje gg
« dnia: Lipca 19, 2013, 20:02:42 pm »
Kiedyś było coś o tym ale uważam, że to bardzo by pomogło wtw.

Mam kilka spraw więc wypunktuję:

1.  Dodawanie i usuwanie osób z konferencji (tu najlepiej i w konferencjach gg, skype, fb)

2.  Możliwość zmiany nazwy grupy (bo nie widziałem takiej), możliwość dodania osób do grupy, przez przeciagnięcie jej w oknie kontaktów, po kliknięciu na nazwę grupy możliwość rozpoczęcia konferencji ze wszystkimi jej członkami.

3.  Zaznaczanie kontaktów za pomocą shifta - tzn klikam jakis kontakt i powiedzmy jak klikne z shiftem 5 kontaktów to zaznaczają się wszystkie kontakty 'po drodze'.

Offline pisarz1958

  • Narybek
  • *
Odp: Konferencje gg
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 20, 2013, 07:11:22 am »
Bajdełej, bardzo śmiesznie wygląda konferencja, gdy połowy kontaktów tam się znajdujących nie mamy na swojej liście i te wiadomości są po prostu niepodpisane.  Może by tam wstawiać JID/numer, cokolwiek.

Offline mrg

  • Master Developer
  • Młodzież
  • *
  • osobisty mój tekst jest tekstem osobistym ;Dxd
    • Plugins for WTW.im
Odp: Konferencje gg
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 21, 2013, 08:09:47 am »
@2. Do poradników raz !
// Pisuje wtyczki z których sam potem korzystam (głównie takie), znajdziesz je na forum i TUTAJ
// Wsparcie/Dotacje :: Błędy/Prośby

Offline DrthKwas

  • Narybek
  • *
Odp: Konferencje gg
« Odpowiedź #3 dnia: Lipca 21, 2013, 10:17:43 am »
A i nie wiem czy to wina stylu ale u mnie np nie ma pokazanych 'słoneczek' dostępności przy nickach podczas konferencji a to by też się przydało :)

Za pomoc z grupami dziękuję.
Ale to tylko częściowo rozwiązuje problemy związane z tym poza tym dodanie opcji zmiany nazwy grupy byłoby chyba szybsze niż napisanie tego poradnika :P