Autor Wątek: [Nowa Wersja] 0.5.36.534  (Przeczytany 7479 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kaworu

  • Ryszard
  • Szlachta
  • *
  • Twój Koszmar Senny
    • k2t.eu
[Nowa Wersja] 0.5.36.534
« dnia: Czerwiec 21, 2009, 09:25:22 am »
Cytuj
  * Doszły wizytówki na GG - znaczy, pobieranie danych kontaktów z katalogu;
  * Poprawiony parser XML, wypada, że jest jakieś dwa razy szybszy i używa ze 3 razy mniej pamięci; Wielkości na oko, ale biorąc pod uwagę kosztowność alokacji pamięci i to ile zbędnych alokacji i konwersji wywaliłem...
  * Pobieranie danych z katalogu uzytkowników tlen.pl;
  * Odczytywanie VCardów dla XMPP dodane;
  * Do API dodane nagłówki i biblioteki z expata, sqlite3 oraz zlib'a;
  * Informacje dla "starego trybu" aktualizacji odeszly w niebyt;
  * Lista kontaktów GG jest teraz także zapisana w XML;
  * Awatary na GG powinny być uaktualniane jeśli się zmenią;
  * Awatary na GG są teraz ładowane razem z załadowaniem rostera z pliku;
  * Dla tlen.pl dzieje się to samo co punkt wcześniej, dla XMPP to się działo nie będzie (póki XEP-0084 nie zacznie działaćtakjak powinien);
  * SQLite uaktualniony do 3.6.15;
  * libPNG uaktualnione do 1.2.37;
  * Drobne optymalizacje w XMPP, ignorujemy na przyklad stany osob spoza listy;
  * Poprawiony URLEncode, tak aby był zgodny z odpowiednim RFC, jakoś już widzę jak to spowoduje problemy...
  * Uaktualnianie awatarów GG z poziomu komunikatora (i robimy to bardzo sprytnie, jak samo gg8, bezpośrednio. A nie przez MG jak aqq ;p);
  * Drobna poprawkaprzy wykrywaniu błędów zwiazanych z ustawianeim awatarów na

Dostępny jak zwykle, tam gdzie zwykle. ;)

Offline muni0alfons69

  • Młodzież
  • **
Re: [Nowa Wersja] 0.5.36.534
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 21, 2009, 09:54:10 am »
Nadal jakoś dziwnie z tymi awatarami GG. Za jednym razem pokaże ich tak może z 3/30, innym razem 10, a jeszcze innym 1 lub w ogóle. Sam nie wiem czym to jest uwarunkowane.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 21, 2009, 09:59:37 am wysłana przez muni0alfons69 »

Offline Kaworu

  • Ryszard
  • Szlachta
  • *
  • Twój Koszmar Senny
    • k2t.eu
Re: [Nowa Wersja] 0.5.36.534
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 21, 2009, 10:31:35 am »
Paroma roznymi rzeczami ;p

Offline NeRii

  • Narybek
  • *
Re: [Nowa Wersja] 0.5.36.534
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 21, 2009, 10:55:14 am »
nom u mnie podobnie. jak wbije na kogos wizytowke to dopiero sie aktualizuje ava na liscie.

Kurcze u was tez tak dlugo wlacza sie okno chata/archiwum? u mnie trzeba poczekac ladych pare sekund. troche irytujace to jest :P

imo. ten zapis wizytowka/katalog jest zbedny lepiej zapisac tylko wizytowka - kazdy sie polapie ;)

Kaw nie myslales zeby w tym oknie od profilu dodac pasek rozwijany tak jak w historii/multikontakcie (okno chata) do wyboru innego uzytkownika? imo moze byc przydatne.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 22, 2009, 11:34:34 am wysłana przez NeRii »

Offline muni0alfons69

  • Młodzież
  • **
Re: [Nowa Wersja] 0.5.36.534
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 21, 2009, 11:10:26 am »
nom u mnie podobnie. jak wbije na kogos wizytowke to dopiero sie aktualizuje ava na liscie.

U mnie także skutkuje ta sztuczka, aczkolwiek nie zawsze. Zdarza się, że awka nie ma ani w wizytówce, ani na liście, a wiem, że na 1000% dana osoba posiada awatar.

Offline Kaworu

  • Ryszard
  • Szlachta
  • *
  • Twój Koszmar Senny
    • k2t.eu
Re: [Nowa Wersja] 0.5.36.534
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 21, 2009, 11:22:29 am »
Kaw nie myslales zeby w tym oknie od profilu dodac pasek rozwijany tak jak w historii/multikontakcie (okno chata) do wyboru innego urzytkownika? imo moze byc przydatne.
Moze i być, ale to by było duuużo roboty.

Co do avatarów na gg,mam wrażenie, że będzie trzeba napisać nowy algorytm. Jakkolwiek, wizytówka uaktualnia avatar dlatego, że wraz z danymi z katalogu dostajemy avatar (to też można go od razu ustawić) a dane z katalogu nei są oganiczone odstepem czasowym miedzy kolejnymi pobraniami jak avatary. A tego czasu oczekiwania, ktory podaje serwer trzeba przestrzegać, bo inaczej serwer za ktoryms razem nas zbanuje i tyle ;p

Offline muni0alfons69

  • Młodzież
  • **
Re: [Nowa Wersja] 0.5.36.534
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 21, 2009, 13:31:03 pm »
Pomimo posiadania najnowszej wersji, updater informuje mnie o dostępności nowszej, pobiera jakieś 4 pliczki, instaluje je, restartuje WTW i znów to samo od początku i tak w koło Macieju. Widocznie znów Kaw zapomniał czegoś wyłączyć/zmienić. ^^

Offline Kaworu

  • Ryszard
  • Szlachta
  • *
  • Twój Koszmar Senny
    • k2t.eu
Re: [Nowa Wersja] 0.5.36.534
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 21, 2009, 13:37:13 pm »
No w zasadzie wersja na serwerze to 537 a nie jak materiały podaja 534, ale zawiera tylko poprawki dla tych, ktorym sie wykladal przez gg ;p

Offline muni0alfons69

  • Młodzież
  • **
Re: [Nowa Wersja] 0.5.36.534
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 21, 2009, 13:49:24 pm »
Ciekawe, zainstalowałem tą 537 i nadal to samo, dalej updater za każdym razem krzyczy, że znalazł nowszą wersję. Co ciekawe, przy jej uruchomieniu załapał wszystkie awatary ;o Nie wiem, czy to zamierzony efekt, czy po prostu taki jego "foch". ;p

Offline Jarson

  • Młodzież
  • **
Re: [Nowa Wersja] 0.5.36.534
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 21, 2009, 14:38:51 pm »
A jak działa to "Uaktualnij mój avatar" we wtyczce GG?? Mam ustawiony jeden avatar na MG i inny w WTW. Czy przycisk ten zamieni mój avatar na MG?? Jeśli tak, to nic się takiego nie dzieje...
http://wtw.k2t.eu/
Widziałeś Nowe WTW?

Re: [Nowa Wersja] 0.5.36.534
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 21, 2009, 14:55:08 pm »
hmm...
mi wybrany w WTW avatar zmienil sie na MG, ale na liscie kontaktow dalej mam ten stary :/
trzeba recznie cache czyscic za kazdym razem
brak ogonków? alt mi wypadł

Luniek

  • Gość
Re: [Nowa Wersja] 0.5.36.534
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 21, 2009, 15:05:58 pm »
mi natomiast okno rozmowy zmaksymalizowało się na cały pulpit i za żadne skarby świata nie mogę tego zminimalizować do normalnych rozmiarów...

Offline Jarson

  • Młodzież
  • **
Re: [Nowa Wersja] 0.5.36.534
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 21, 2009, 15:06:17 pm »
OK, czyszczenie pamięci podręcznej pomogło ;D.

Jeszcze jedna sprawa - WTW - do tej pory przed rozmową z nieznanym kontaktem ściągało informacje (chyba) z k.info - teraz pasowałoby, żeby podawało dane z wizytówki. Albo mogłoby podawać z tego i tego.
http://wtw.k2t.eu/
Widziałeś Nowe WTW?

Offline migiel

  • Młodzież
  • **
Re: [Nowa Wersja] 0.5.36.534
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 21, 2009, 15:14:05 pm »
alescie sie tych avatarow uczepili ;p

przeylanie obrazkow w gg > avatary! ;p

Offline muni0alfons69

  • Młodzież
  • **
Re: [Nowa Wersja] 0.5.36.534
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 21, 2009, 15:50:06 pm »
alescie sie tych avatarow uczepili ;p

przeylanie obrazkow w gg > avatary! ;p

W pełni popieram, nie zapominajmy jednak, że wszystko to czyste widzi mi się Kaw'a ;p. Jeśli postanowił zabrać się za awki - ok, nie mam nic przeciwko, metodą prób błędów jeszcze trochę i będzie wszystko działać jak należy. Co do przesyłania w GG obrazków i plików, jestem przekonany, że i na to pewnie przyjdzie pora prędzej lub później (choć prywatnie mam nadzieję, że zdecydowanie prędzej ;p )

Offline Smartek

  • Młodzież
  • **
Re: [Nowa Wersja] 0.5.36.534
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 21, 2009, 17:03:28 pm »
Plików, jak plików.
Wszyscy na obrazki czekamy.

;>
Może... po prostu... się mylę?

Offline muni0alfons69

  • Młodzież
  • **
Re: [Nowa Wersja] 0.5.36.534
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 21, 2009, 17:12:36 pm »
Plików, jak plików.
Wszyscy na obrazki czekamy.

;>

Dobre i to, ale jeśli obrazki to dlaczego od razu nie pliki?
No ok, osobiście także obrazki > pliki :)

Offline Jarson

  • Młodzież
  • **
Re: [Nowa Wersja] 0.5.36.534
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 21, 2009, 17:14:33 pm »
Ktoś tu jeszcze męczył kaworu o wycinki pulpitu - jestem za.
http://wtw.k2t.eu/
Widziałeś Nowe WTW?

Offline Kaworu

  • Ryszard
  • Szlachta
  • *
  • Twój Koszmar Senny
    • k2t.eu
Re: [Nowa Wersja] 0.5.36.534
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 21, 2009, 17:25:54 pm »
+100 ;]

Offline muni0alfons69

  • Młodzież
  • **
Re: [Nowa Wersja] 0.5.36.534
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 21, 2009, 17:27:39 pm »
Ktoś tu jeszcze męczył kaworu o wycinki pulpitu - jestem za.

Nawet jeszcze nie ma obrazków, więc gdzie tam dopiero wycinki. Bardziej Science-Fiction na chwilę obecną.

Spokojnie, nie tyle tych propozycji naraz bo sie jeszcze nam chłop przerazi robotą/zniechęci ^^
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 21, 2009, 17:32:08 pm wysłana przez muni0alfons69 »