Autor Wątek: wysyłanie wiadomości  (Przeczytany 3832 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Siwy

  • Junior Developer
  • Młodzież
  • *
wysyłanie wiadomości
« dnia: Marca 01, 2010, 14:22:29 pm »
Jak wysłać wiadomość przez wtyczkę(chyba bardziej nie muszę tego opisywać)?

Offline Kaworu

  • Ryszard
  • Szlachta
  • *
  • Twój Koszmar Senny
    • k2t.eu
Re: wysyłanie wiadomości
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 01, 2010, 16:21:05 pm »

Offline Siwy

  • Junior Developer
  • Młodzież
  • *
Re: wysyłanie wiadomości
« Odpowiedź #2 dnia: Marca 01, 2010, 18:18:32 pm »
A można trochę dokładniej?
msg to ma być wtwMessageDef, jaką funkcję pełni 1 w drugiej linijce?

Offline Kaworu

  • Ryszard
  • Szlachta
  • *
  • Twój Koszmar Senny
    • k2t.eu
Re: wysyłanie wiadomości
« Odpowiedź #3 dnia: Marca 01, 2010, 18:37:14 pm »
wtwMesageDef*, jedynka pełni rolę sid-a, jesli jest wiecej niz jedna siec XMPP to wtedy po 1, 2, 3 czy ilus tam sa rozrozniane sieci

Offline Siwy

  • Junior Developer
  • Młodzież
  • *
Re: wysyłanie wiadomości
« Odpowiedź #4 dnia: Marca 01, 2010, 22:48:21 pm »
« Ostatnia zmiana: Marca 03, 2010, 21:35:13 pm wysłana przez Siwy »

Offline Kaworu

  • Ryszard
  • Szlachta
  • *
  • Twój Koszmar Senny
    • k2t.eu
Re: wysyłanie wiadomości
« Odpowiedź #5 dnia: Marca 02, 2010, 08:42:32 am »
Zacznijmy od tego, że ten konkretny hook nie powinien zwracać nic poza 0 i 1, szczęśliwie się skłąda,ze BMD_OK to zero, zwrocenie czegokolwiek innego wyrzuci wiadomość do "/dev/null". Stałe BMD są używane w hooku BeforeMessageDisplay.

wsprintf(_f, L"%s/%d/%s", msg->contactData.netID, 1, WTW_PF_MESSAGE_SEND);

to powinno być:

wsprintf(_f, L"%s/%d/%s", msg->contactData.netID, msg->contactData.netSID, WTW_PF_MESSAGE_SEND);

i ustaw w msg:

(pMsg->msgFlags |= WTW_MESSAGE_FLAG_OUTGOING) &= ~WTW_MESSAGE_FLAG_INCOMING;

tylko wczesniej zrob kopię 'msg' i na niej operuj.

Offline Siwy

  • Junior Developer
  • Młodzież
  • *
Re: wysyłanie wiadomości
« Odpowiedź #6 dnia: Marca 02, 2010, 21:49:32 pm »
« Ostatnia zmiana: Marca 03, 2010, 21:34:58 pm wysłana przez Siwy »

Offline adrian_007

  • Master Developer
  • Starszyzna
  • *
    • WTW PLUGINS
Re: wysyłanie wiadomości
« Odpowiedź #7 dnia: Marca 02, 2010, 22:05:56 pm »
po co kopiowac wskaznik? wez podmien flagi w tej wiadomosci co dostajesz, wyslij to co przyszlo i przywroc potem flagi do poprzedniego stanu. imo powinno zadzialac.

Offline Siwy

  • Junior Developer
  • Młodzież
  • *
Re: wysyłanie wiadomości
« Odpowiedź #8 dnia: Marca 03, 2010, 21:34:06 pm »
« Ostatnia zmiana: Marca 03, 2010, 23:39:17 pm wysłana przez Siwy »

Offline adrian_007

  • Master Developer
  • Starszyzna
  • *
    • WTW PLUGINS
Re: wysyłanie wiadomości
« Odpowiedź #9 dnia: Marca 03, 2010, 22:57:15 pm »
nie dosc, ze niepotrzebna dynamiczna alokacja to jeszcze zasobow nie zwalniasz... brzydko :P

Offline Siwy

  • Junior Developer
  • Młodzież
  • *
Re: wysyłanie wiadomości
« Odpowiedź #10 dnia: Września 23, 2010, 21:04:43 pm »
Zmuszony jestem odkopać wątek.
Znowu zacząłem się bawić tym API i wracam do problemu wysyłania wiadomości, raz odebraną można bez problemu odesłać, ale co ze stworzeniem nowej wiadomości?
Jest może jakaś funkcja zwracająca nowy wtwMessageDef* ?
Czy mam samemu stworzyć?

Offline Kaworu

  • Ryszard
  • Szlachta
  • *
  • Twój Koszmar Senny
    • k2t.eu
Re: wysyłanie wiadomości
« Odpowiedź #11 dnia: Września 23, 2010, 21:20:54 pm »
Samemu ;P

Offline Siwy

  • Junior Developer
  • Młodzież
  • *
Re: wysyłanie wiadomości
« Odpowiedź #12 dnia: Września 23, 2010, 22:19:53 pm »
łee, wszystkie pola muszę wypełnić, czy jakieś (np. msgTime) mogę pominąć jeśli chcę sobie tylko przesłać kawałek tekstu do wtyczki po drugiej stronie?