Autor Wątek: Podmiana engine'a na własny  (Przeczytany 1469 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mucha

  • Senior Developer
  • Młodzież
  • *
Podmiana engine'a na własny
« dnia: Październik 27, 2011, 16:18:17 pm »
Zacząłem się trochę bawić BrowserInterface, zrobiłem podmiankę na zwykłego edit'a i coś się źle odrysowuje, zostają 2 paski nad i pod edit'em oraz prawy kawałek toolbara (a konkretnie te fragmenty zaznaczone na czerwono, chociaż niespecjalnie to widać):

Czy do współrzędnych otrzymywanych w CBrowserInterface->moveWindow(...) trzeba coś dodać/odjąć? To błąd czy robię coś źle?

I od razu, co zwrócić w CBrowserInterface->init bo to nie jest opisane? HRESULT?

Offline Kaworu

  • Ryszard
  • Szlachta
  • *
  • Twój Koszmar Senny
    • k2t.eu
Odp: Podmiana engine'a na własny
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 27, 2011, 16:31:11 pm »
Co do moveWindow ja nie wiem czy u Ciebie trzeba, ale ja tam w moich niczego nie dodaje i "paski" wygladaja poprawnie (tj tworza ramkę);

Wszystko co nie jest "isScrollDown" powinno zwracać HRESUL.